ESPRESSO HOUS !

HEEEJ!
nu sitter jag är med poolarna på Espresso hous! jag har precis shoppat och det är tradition att vi tar en fika i detta underbara hus :) Väl i stan har jag shoppat och hittat jättesöta skor jag kommer inte i håg vad butiken heter men dem var **dyra så jag får väl ta och fråga päronen om pengar! stackarna :(

förresten finns det någon som vet hur man hämtar hit youtube klipp?!


MUMS! jag mår alltid dåligt av varm chocklad men det är så gott!

Dessa skor fick jag syn på! Fast färgen stämmer inte jag vill
ha ett par turkosa! :)

KOLLA IN DEM HÄR! what the **** hur ska man kunna gå i dessa
dem är coola, men stakars fötter :O!

NU ska jag göra mig i ordning ska snart träffa min kopis igen kanske uppdaterar mer senare

NI FÅR HA DET SÅ BRA <3

Kommentarer
Postat av: dana

skkiiiit bra blogg alltså verkligen inte som alla andras!

2011-08-05 @ 13:53:45
Postat av: jessyes

TAAACK!

det är det som är meningen jag är inte som alla andra! :)

2011-08-05 @ 13:54:37
Postat av: shopaholic

vad har du shoppat!?

bilder tack!



2011-08-05 @ 13:58:13
Postat av: jessyes

jag återkommer i kommande inlägg!

2011-08-05 @ 13:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0