heej!

hej hej!
hur har ni det idag jag har det bra
eller jag försöker få det att sluta regna så ja kan gå ut med tvätten...
denna lörda ska jag,just det,nämligen tvätta...
ialla fall så hade jag roligt i går och det kan man lätt säga att det var min förtjänst att alla andra hade roligt också eftersom jag stog för skämten och jag ville inte vara med från början men nu tycker att saker är lite roligare..
vad ska ni hitta på denne regniga lördag eller är det sol hos er? (avundsjuk)
ialla fall så hoppas jag att ni får en trvlig lördag jag och några andra kompisar kanske sticker till Ikea sen och sover i sängar och har det roligt..hm.. Ikea är bättre e ett nöjesfält..det sa ialla fall en av mina kkompisar ...fast å andra sidan har hon inte så bra smak...

see you guys..
LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0