MODE !


här kommer lite kläder och smink!



Sommar mode behöver inte vara för komplicerat jag tycker att det räcker med något enkelt och läckert !
Smink:
den här mascaran är så bra! ni hittar den i det flesta klädbutiker som tex. Lindex den är också billig och kostar 99 kronor och i vissa affärer kan den bli din för 50 kronor! :) det är inte bara huden som tar skada av solen det är bra att använda ett skyddande läppglans den här tror jag man kan hitta på apoteket
när det gäller sommar smink ska man inte ta för mycket av det goda :)
det räcker med mascara och ett skyddande läpp balsam eftersom det inte bara är huden som tar skada av
solens heta strålar ! :) den här mascaran finns i det flesta klädbutiker och jag har hört att den är skiit bra!
och den är också billig jag tror att man får lägga ut 99 kronor. den andra är ett läppglans som skyddar läpparna mot solen den finns att köpa på apoteket tror jag där kan man också hitta andra skydd ;).

Jag tycker inte om att ha puder eller foundation på sommar för den känns obekväm och solbrännan dämpas så jag tycker att det räcker med mascara och läppglans om det ens är növändigt och sminka sig ;) vi alla har brister ! :)

nu sitter jag här och väntar på att få äta klockan är runt 00:00 men jag känner ändå hur hungern hettar till!
NI FÅR HA DET GÖTT!  <+

Kommentarer
Postat av: saara

skiit bra blogg! jag tycker själv att smink är knepigare på vintern

2011-08-04 @ 14:17:57
Postat av: Anelie <3

bra skrivet jag håller med dig smink är för mycket på sommaren jag tycker själv att smink är för överskattat på hela året!

2011-08-04 @ 14:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0