pinsamheter

från nå dåligt till att må bra... jag är tillbaka på fötter igen :)
nu så ska jag snart sova har varit en lång dag och jag längtar tills veckan snart tar slut då ja kan sova och bara sova ....
alltså denne veckan har varit jobbig på många sätt att börja i en ny klass är inte det lättaste....
det finns olika typer i klassen också har ni märkt det ? varje gång det kommer nya elever till en klass kan jag analysera och se va det är för skillnader och likheter med folk
Gör ni det? testa att tänka så i början om varje person i din klass skriv en liten lista på alla och skriv en liten kommentar i din dagbok tex
sedan när man ska lämna den klassen kan man se hur rätt och fel man egentligen hade om folk skiiit coolt :)

nu ska jag som sagt prova att sova jag ska också kolla på pinsamheter... hm...är jag för stor?
jag skiter i barns ska man vara så länge som möjligt för sen finns det ingen återvändo tänk på det, folk :)



pinsamheter (dålig kvalite jag vet )


LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0