Tio saker man måste göra innan man dör

jag känner för filosofi...

1) vara lycklig så ofta som det går
2)våga överträffa rädslor tex scenskräck
3)vara snälla mot dina föräldrar man vet aldrig när det som man trodde var omöjligt blir möjligt
4)var snäll, men aldrig för snäll
5)skratta så att man gråter
6)skaffa barn, känna hur det är att bry sig om någon och älska någon av hela ens hjärta
7)bra utbildning, ger ditt liv en bra början..det är värt att plugga för framtiden tro mig
8)ta aldrig någon för givet det finns mer bakom människan än du tror...
9)HA ROLIGT så länge du är i liv (dock inte för roligt som tex: vara för vild och riskera ditt liv)
10)HATA ALDRIG NÅGON! HAT LEDER BARA TILL HAT; och tro mig det kommer bara att ha en negativ effekt på ditt liv... den som du hatar mest är inte värld all din "hat-energi" lägg tiden på andra saker istället!

hm... jag kommer säkert att ändra listan under mitt liv men jag kommer aldrig att tycka att det jag skrivit nu varit dåligt och då kan jag lova er att detta är sån jag är..och förhoppningsvis följer ni också denna listan

p.s nr 10 är viktig!

Den som har mest är inte rik, det är den som behöver minst



LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0