topp time!

hej!
jag tänkte visa er alla toppar jag har shoppat i dag inte så många. Bara 4 stycken nämligen :)


2 st toppar från Gina tricot jag köpte dem nämligen på rea 29 kr/st


denna coola "toppen" fans på New yorker den finns i olika färger men den här färgen fanns
nämligen på rea för 89kr


denna topp passar att ha instoppad i ett par höga jeans matcha gärna med ett rött pärlhalsband :)
fanns den även på rea för 29 kr på Gina tricot


toppen till jeans! ;) 




toppen till jeans


ser ni den instoppade linnet?
bra?
eller vad tycker ni ska byxorna vara annorlunda?
eller ska något ändras kommentera gärna älskar att läsa era kommentarer, och jag läser noga och svarar på alla kommentarer! :)

nu ska jag sova!
uppdaterar mera i morgon!


LOVE!

Kommentarer
Postat av: snygg

snygg mode!

2011-08-13 @ 12:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0