serier

Jao !
då är man här jag har inget speciellt att skriva om.

vad vill ni att jag ska skriva om kommentera gärna!

här kommer lite serier jag har följt under hösten!

BIG BROTHER:
ja jag tröttnade på den efter ett litet tag den går ju nästan varje dag och då är det inte så smännade att kolla på den varje dag det är nästan så att man har mer kontroll över deras liv än en egens :(
Jag nöjer mig med att kolla på Livesändningarna då allt tankvärt som har varit under veckan kommer upp!


BLUE WATER HIGH
Denna serie kan jag inte få nog av! sommar, sol och surfing står på schemat för det 6 surfing eleverna som alla tävlar om att vinna och få leva på surfingen det som dem älskar mest av allt annat!
Under ett helt år får vi följa dessa sex elever, vi får en härlig serie som blandas med kärlek och skola samt surfing!
serien får helt klart ett plus för att det flesta sener filmas in på den härliga stranden så man kan mysa och längta i vintermörkret!


Bild på serie 1. det finns ända upp till tre säsonger!

SAMANTHA WHO?

Samantha… vem är hon? Det är precis vad Samantha Newly (Christina Applegate) vill veta! När Samantha vaknar upp efter åtta dagars koma minns hon ingenting – varken om pojkvän, föräldrar, jobb eller sig själv. Även om vissa saker skulle må bäst av att falla i glömska, är Sam fast besluten att ta reda på sanningen om sig själv. Med hjälp av ex-pojkvännen, den fd portvakten, sina få vänner (två för att vara exakt) och sina en aning udda föräldrar, får hon chansen att bli en sympatisk och omtyckt tjej, istället för den elaka tjejen hon va innan!


VÅRA VÄRSTA ÅR (married with children)
JA denna hel galna komedi har både fått ris och ros men jag älskar den och har fölt den i många år
det handlar om en familj (familjen Bundy) och deras grannar och hur det lever och hur de ser på världen.
den sänds på 6:an och är sevärdig! skratta,le och skratta!! :D


THE SIMPSON:
ah alla borde veta vad det här handlar om jag brukar kolla på den när jag inte har något annat och kolla på för dem sänds så ofta på 3:an och 6:an! den är rolig i blan och jag gillar handligen:


2 and 1/2 men
Rolig handlar om två män och en unge som lever och lär.
ena heter charlie och han bor i ett stort strandhus och skriver låtar till olika företag ena heter Alan och ses oftast som den misslyckade i familjen han blir utkastad av sin fru och får leva med sin brosa, charlie i strandhuset.
Ungen heter Jake och han får spendera sina helger i strandhuset! TITTA, SKRATTA OCH NJUT! sänds på 6:An




Som sagt inte så speciellt men ändå sevärt !

nu måste jag tvätta!

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0