ÖVNINGSKÖRNING

yes! nu ska jag snart gå ut och övningsköra. Det ska bli roligt för mig och läskigt för pappa...  Hör här det här är det knäppaste han tecknade livsförsäkring efter jag kört!

nej skämt åt sido! .D

idag har jag skrivit klart min uppsats jag tror att jag var sist i klassen med att starta och det tog mig bara två dagar i och för sig jag är inte klar än uutan jag ska bara kolla så att all grammatik är korrekt! :( det är typ det tråkigaste med uppgiften och det gör jag i morgon efter jag åkt till secound hand och kollat på fina saker. De är miljövnligt och extra billigt. Jag fattar inte skammen med att handla på Secound hand (hjälpen)...
Det är as fina kläder där du vet sån där gammal stil..det är modernt nu halllå......det är 2011 inte 2004 typ...
:)

På torsdag ska jag till en kompis .... Men i morgon får det bli en dag med eller utan Kompis jag ska till hjälpen på ett eller annat sätt ! :)


Second hand...
Nu lyssnar jag på Rihanna på NRJ ska snart i väg och köra efter halv åtta hos mig!


NÅGON SOM VET HUR GAMMAL MAN MÅSTE VARA FÖR ATT VARA MED?

SNÄLLA SVARA ! :)


LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0