TRISS I TRE!

SERIER:

Vem gillar inte denna serie,matprogram i all ära men den här är bara för härlig jag försöker kola på de varje dag den är på tv.N men den kommer så ofta så jag hinner inte alltid med den. Och visst är det den fantastiska Helge Skoog som gör serien alldeles speciell?

visst kan jag hålla med, Idol är oftast långtråkig när det närmar sig fredag finalerna men det spelar ingen roll för jag älskar auditionerna, när folk skämmer ut sig! Är det bara jag som tycket att Idoljury inte borde vara jury. Det kan knappt själv sjunga essutom så kan vem som helst göra det dem gör det är bara att dissa eller hylla en röst och det flesta kan skilja på falskhet och sång eller hur?

En klassiker....eller hur ? ja ja den är bara för härlig! eller den var. Utan Sheen så är det inte realistiskt. Han var bara 99% sig själv, anledningen till att han inte var 100% sig själv var för att de bytte hans namn till Harper.... charlie Harper R.I.P

BLOGGERSKOR

KISSIE JA JAG HAR JU REDAN SAGT VAD JAG TYCKER OM DESSSA BLOGGERSKOR MEN DET JAG KAN GÖRA ÄR ATT BETYGSÄTTA DEN 1-5 DÅ SKULLE KISSIE FÅ EN FYRA FÖR ATT DET HÄNDER SAKER PÅ HENNES BLOGG OCH HON VERKAR HA ETT KONSTIGT LIV .

FOKI ÄR OCKSÅ EN BRA BLOGGERSKA DET KÄNNS ROLIGT ATT MAN ÄNTLIGEN FÅR TAG PÅ EN KÄNDIS SOM BOR I ASIEN HURRA1 (oj jag skriver med stora bokstäver) betyg: femma


kenza har jag inte följt....hm.... vet ni?

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0