FASHION

ja...here it comes!


Maria Montasamis läpppstift 170:- Åhlens  (nej de är inte hon som är till salu :D )

Fin fin :) ca: 25:- Åhlens


139:- Åhlens

mh...doftar gott...  men hur mycket kostade den...i alla fall finns den hos Åhlens.

145:- åhlens

Jag bjuder på dessa bilder som jag hittat på google! ;)




Ja hur är det igentligen...hur kommer man på dessa kontiga namn? hur kom jag på jessyes?!
ja...det är klurigt....hm...vet ni...i så fall svara mig! :)

Nu ska jag dricka oboy med grädde innan jag nannar :)

LOVE!


BILDKÄLLA: Google.se


Kommentarer
Postat av: anna

jag älskar verkligen dina modeinlägg!!! <3333

2011-10-08 @ 22:11:58
Postat av: sara

hej! jessica ja tycker att du är väldigt bra på att blogga men skulle dock vilja att du bloggade oftare om mode och sånt....Och att du uppdaterar mer jag vill ha mer inlägg...ett inlägg om dan..annars följer jag bloggen varje dag

puss!, ditt stora bloggfan

2011-10-08 @ 22:14:48
Postat av: jessica

Hej sara! tack för din kommentar jag ska försöka att blogga oftare men dock kan jag inte lova inlägg varje dag :(

LOVE!jessyes

2011-10-08 @ 22:15:50
Postat av: hje

jag tror att du kan bli lika berömda som dem! ;)

2011-10-10 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0