snyft!

har så jä*la mycket prov nu idag har vi haft två stora prov på samma dag! men när man tror att et är över så kommer tre nya prov redan nästa vecka....dessutom är en av de proven matte! som är krångligt eller tråkigt
generellt är matte inte tråkigt men när det kommer tlll Preix vad är det för mening att använda det?
Nu håller vi på med ettornoch nollr av något slag.....
Så jag måste trots allt plugga....matte och jag har bara sovit typ fyra timmar i natt och mitt huvud värker men om jag ska hinna gå på teatern nästa vecka (vi håller ju på med manus arbete och sånt) så måste ja plugga mycket i helgen det blir inte bättre av att körkortkursen som jag ska på lördag tar upp 4 timmar av lördagen sen ska jag tvätta....

Fan hur ska jag hinna tvätta???!


Så ni kanske förstår att det är lite onördigt att jag skriver det här! eller?

jA jA!
thats life...

kanske uppdaterar mer i mogon


LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0