väskor???

P.s kollade på tidigare inlägg ocg den oranga tröjan är inte så gräslig det har faktiskt blivit min favorittröja!
Med ett svart linne blir det PERFEKT!

ialla fall i dag har jag varit och shoppat hittade inget så jag fick  lite panik på slutet herregud jag behöver verkligen en ny väska men jag nöjde mig inte med det jag fann jag. Jag hittade en väska den här:


på Lindex för 199:- men den var för liten för min dator :(
nu letade jag efter tygväskor men det fanns inget så ja ja... det finns väll inget och göra åt så jag köpte en poncho på GinaTricot... På rea kostade 100:-

VET NI VAR MAN KAN KÖPA TYGVÄSKOR?

JAG LETADE OCH JAG LETADE! *suck*

LOVE IT OR LEAVE IT !
OBS! inte denna poncho hittade jag på Gina men det var en liknande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0