förändringar

jag har svårt ör förändringar varje gång man ska byta skola känner jag att jag vil a det som vanligt igen...
varför är det så svårt för oss människr att hantera förändringar... blir vi för bekväma med allt vad det är...
jag vet faktiskt inte och det finns inget enkelt svar till detta.
Medn det behöver inte vara stora förändringar det kan vara små små tex som ändrade tider närjag ska börja skolan eller slut...
I ALLA FALL.. idag är det fredag och vad händer då...jo jag ska kolla på tv äta gått och ta det lungt alltså typ allmänt njuta av att det är fredag och att man kan ta det lungt eftersom veckan har varit svår och jobbig med förskyldning och tidiga mornar...
JA ja...jag hoppas att ni får en trevlig fredag vad ska ni hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0