Inredning,mode och skönhet


VAD HÄNDER MED TEKNINKEN?
slänger in lite bilder: :)

vad har bilderna för poäng. Kan ni se vad det är på den vänstra bilden, på snckan ? HA ni kan allt försöka gissa men det tror jag inte ni kan ;)
om ni tror ni vet så kan ni skriva till mig, och skriva en önskan om vad jag ska skriva om nästa inlägg ;)
det kan vara allt från mode till plugg ;) Lovar och svara så fort jag kan :)

STORA KÄNDISBLOGGARE:
Mina åsikter kanske inte spelar någon roll men är alla kändibloggare verkligen så där perfekta ?

KISSIES: Denna skandalbloggare är känd för sina operationer och sin pinnsmala kropp, men det jag avgudar hos henne är hennes otroliga vilja att inte göra som andra tycker. Pressen kan klaga och klaga. Men vad fan bryr hon sig om det?, det spela ju ingen roll. Bara man gör det man trivs med.
Är hon perfekt?
absolut inte!
varför?
ingen är perfekt, och då menar jag ingen! sorry!

perfekt?

FOKI:

Finns det något mer att säga?
BLONDINBELLA:
Bella är nog den som jag tror står med båda fötterna på jorden
eller vad tycker ni?

Som sagt alla är inte lika perfekta som man tror :)
Bildkälla: google

Nu ska jag kolla på filip och fredrik som sedan följa av en kopp te... Kanske :)
som sagt glöm inte att gissa vad det är på bilden med snäckarn på
jag kanske skriver någor du vill! ;)

LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0