It Is Boring To Be Just Like Everyone Else !

Nu sitter jag här denna söndags kväll i går alltså ....vilken fest...
I alla fall nu sitter jag här typ bakis..alltså jag dricker inte men jag är full på alla bakelserna jag fick in i mig i går...det är farligt med sån där buffe...
I alla fall så har dagen varit lungn jag har stuckigt och shoppat lite i stan men hittade inte mycket...eller jo en kofta på H&M och andra saker...

H&M 199:-

H&M 249:-

H&M JACKA 299:-

jeans: 299:-
tröja:199:-
väska:249:-
Halsband:79,50:-
Armband:99:-
ALLT HOS LINDEX.


bildkällor: Linex och H&M.

Shopingen är nu klar och jag återgår nästavecka med mera stilar och kläder.


att noppra är npg väldigt PAINFULL om man säger så... låt dina ögonbrun växa och noppra dem inte för mycket utan ta det då och då...då blir resultatet också mycket mycket bättre!
Det finns inget värre än att se hur folk misshandlar sina ögonbryn och ritar två svarta pinnsmala streck speciellt när man är blond och gör dey ser det ganska onaturligt ut välj iställer en ljusbrun penna så ska ni se att det blir finare :)

LOVE!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0