De snuskigaste raggningsreplikerna!

" Eftersom jag är påklädd har du ännu inte sett mina bästa sidor"

" Får jag nafsa på din hals? ja vill veta om du smakar lika bra som du ser ut"

"ursäkta, jag har något mellan tänderna, om jag inte får bort det kan du försöka med din?

"vill du se ett trolleritrick? jag följer med dig hem ikväll och imorgon är jag spårlöst försvunnen"

"Min moror skulle passa bra i din trädgårdsbuske" (eller tvärtom om du är av kvinnligt kön"

"Det enda som kan komma mellan dig och mig är en kondom"

"Fryser du? för du är väldigt lättklädd i mitt huvud?"

"Brukar du gå i säng med främlingar? inte? låt mif då presentera mig."

"Du måste ha ett bördigt grönsaksland, för dina lökar är jättefina"

"Hur vill du ha dina ägg imorgon bitti? stekta, kokade eller befruktade?"

" Jag har redan fixat preventivmedel så om du inte fröljer med mig hem är det rent slöseri!"

" Om du undrar har jag ingenting i byxfickan förutom en tanke på dig"

" Kan du inte sitta här i mitt knä, så pratar vi om det första som kommer upp"

"Du skulle se mycket bättre ut om du gick ner ungefär ett och ett halvt kilo, alltså så mycket dina skor och kläder väger"

"Ska vi byta kroppsvätskor med varandra?"

HUR SKA DU HANTERA DEN ÄR RAGGNINGSREPLIKEN:
" jag tror att jag kan falla för dig"
SVAR: Ja...jag slår ganska hårt!

haha...

lycka till nu & om ni vill veta mer om mina raggningsrepliker kommentera gärna och så ska jag försöka passa in era kommentarer. Nämn gärna villken typ ni vill ha tex: romantisk, fräckisar och så vidare"

LOVE!




Kommentarer
Postat av: jonatan

HEJ !

jag har ett problem med en tjej...eftersom du är en lovedoktor och du är tjej kanske du kan skriva hur ni fungerar och vad man ska göra för att ni ska gilla oss killar lite beteendevetenskap hos tjejer helt enkelt!

LOVE!

p.s vill ha en romantisk ruggningsreplik eller komplimang!!

2012-02-18 @ 15:10:37
Postat av: Anonym

hur får man ligg?

2012-03-14 @ 19:50:37
Postat av: Anonym

JAG VILL LIGGA!

2012-03-14 @ 19:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0