Diss:alla hjärtans dag...

kommersiellt påhitt som folk faller för vilket skitit påhitt egentligen varför ska man bara ha EN dag som man bryr sig om varandra kan det inte istället vara "dra-åt-helvetedagen" och resten av dagarna på året kan vara alla hjärtans dag eller?
Kalla mig glädjedödare men ändå så har jag vett att öppna ögonen och inse detta dumma påhitt...Har ni inte köpt blommor eller chocklad?
Som sagt kalla mig glädjedödare men jag bryr mig egentligen inte...Men i och för sig så finns det ju en possetiv sida med det här...Folk tjänar pengar på det....
Som alla andra skitiga påhitt....

LOVE! eller ah .....ska jag säga
"DRA ÅT HELVETE" .... ;)

KÖR! ska ni inte köpa?????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0