ETT PAR VISE ORD TILL DEM VISE!

hej! det var inte igår! okej jag fattar mina gammla bloggläsare har förmodligen glömt att jag har en blogg men under tiden har jag haft SJUUUKT många prov och läxor och allt vad det är när man försöker bli något här i livet...
I alla fall ni kan ju trösta er med att jag offrar spanska läxan istället för att jag skia kunna blogg (true friend or what?!)
i alla fall jag har spanska läxa och svenska läxa tills i morgon dessutom ska jag läst ut en bok tills på fredag! :(
VET NÅGON OM MAN KAN KOLLA UPP BÖCKERS INNEHÅLL PÅ NÄTET
jag trr atty jag borde gå nu men som sagt vad tycker ni om dessa bloggerskor som försöker privicera sig fram till kändiskapen?
jag hatar gillar inte när man försöker vara något man inte är därför försöker jag alltid att inte spela cool ;)
okej nog med och dissa mig själv! men om ni inte heller gillar att man provicerar sig till kändiskap så föreslår jag att nu slutar läsa deras bloggar...Om ni gör det bidrar ni bara till deras förtjänst sluta också att skicka hatmail det gör bara så att dem bli ännumer kåta peppade på att provicera!

Förresten: TA INGET SKIT, JA! SLUTA BRY ER, JA! SLUTA LÄSA DERAS BLOGGAR, JA!
och kom i håg den som inte vet har inget att må dåligt över ....take care!
p.S Jag var på fest i helgen blev erbjuden loads, mycket, alokohol alla drack och jag bara sa "nej, jagdricker inte" och hade kul ändå en tjej kom fram till mig då och sa tat jag var modig som inte gick med stömmen och föll för grupptryck så hon ville inte heller dricka till slut!

P.s STÅ PÅ ER!

LÖÖÖÖÖÖÖVE !
LOVE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0