FUUUUUUUUUUCK!

JA NU SITTER JAG HÄR IGEN TRÅKIGT MEN SAN SKA SNART TIL BIBBAN SÅ JAG FÅR NÅOT ATT LÄSA!
faaan vad kallt det ska vara då...kan man inte typ smälta allt snö eller bara åka mer bil så att den här jävla omtalade växthuseffekten sätter igång någon gång eh...vänta u är inte det 2012 jorden ska gå under?
vad fan gör jag här då?
måste man vänta tilsl december 2012 för att få lite action eller vad är det fågan om? jävla NRJ spelar samma låt hela jävla tiden! Det är ju bara skitlåtar som görs nu för tiden vad hände med de där 80-tal musiken nu är det bara BOM OM BOM jävla data-musik vilken jävel som helst kan göra musik idag det är bara lägga till lite BOM BOM man behöver inte ens kunna sjunga det flesta är ju helt jävla tondöva det värsta är de artister med bra röst som slösar bort sina talanger på skitmusik....Eller de som känar skit mycket stålar på skitmusik.....
VAD FAN HÄNDE MED DEN DÄR GAMMLA GODA TIDEN?
Fan jag trodde verkligen inte på det här uttrycker men nu börjar man undra om jag har fel....
" fighting for peace is like fucking for virginity"
Och varför är all musik på melodifetivalen typ engelska låtar, vad hände med de svenska låtarna?
vi pratar svenska va? eller heter detta landet kanske svEngland?

FAN...haha där ser ni det finns många saker att kaga på även fast i har det så bra...hm...det är konstigt med människorna man måste ha problem för att må bra och inse hur bra man faktiskt har det ett liv uan problem ah det skulle inte jag vilja leva i..
titta bara på alla kändisar som har knarkat ihjäl sig de har allat penagar, kändiskap men inet att leva för för att det har inga utmaningar kvari livet....Knstigt med det där!
a ja...R.I.P i guess....


R.i.P ett leende kan dölja mycket ....!

LOVE eller vad fan finns det någon "love" här i världen....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0