GODISFRAS och BIG BROTHER

Hur fan kan man äta godis istället för mat mat är ju sååå mycket godare och nyttigare (tänk också på at jag räkanar pizza som mat) ;)
ialla fall idag ska jag plugg :( jag ska göra en novell analys!!
FÖRESTEN VAD TYCKER NI OM BIG BROTHER?
Det flesta i huste är fake det vet ma och personerna där också. Det känns nästan som om dem har fått manus för vad dem ska säga och hur dem ska vara. Let's face it, hur jävla roligt är det och kolla på vanliga folk i ett hus!
Men jag ka hållas med om att det är intressant men jag har betsämt mig att inte kolla på det varje dag man blir fet beroende och det ger en ingenting så jag kollar på andra program och zappar till tv 11 då och då under reklampauserna! VAD FAN ANNARS!?

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0