hanna ****** ett skämt!

Ja ni vet hon var på debatt i dag på Svt och jag såg nästan "för enkelt" igenom hennes bluff, När hon blev nervös var det svårt för henne att hålla den irriterade rösten uppe...Det blev liksom för mycket för henne Tv, Kameror och publik det är ju jävlig enkelt att hitta på något hemma ensam i rummet med en videokamra...Dessutom sa hon att hon inte längre hade fobi för "fula människor" utan att "alla människor är lika värda /.../"
Haha det var så roligt att se igenom det och se hur hon verkligen skämde ut sig själv framför tittarna...Men jag tror att hon drivit den här bluffen för långt och att det är svårt för henne att backa ur nu...Detta är ett praktexempel på hur människohjärnan fungerar dessutom tror jag att hon bara är för mediakåt och sätter sin personlighet i spel ah..hela hennes liv men det är ju varken mina eller dina problem utan hennes....Tycker faktiskt lite synd om henne. Hörde också att hon haft en annan blogg innan denna som hon har nu där hon var emo.....
HAHA NI KAN JU INTE TRO PÅ HENNE SERIÖST OCH JAG TYCKER HON ÄR EN DÅLIG FÖREBILD SLUTA TITTA PÅ HENNES BLOGG ELLER SKICKA KOMMENTARER...VARE SIG DET ÄR HAT ELLER INTE DET GYNNAR BARA HENNE....
p.s lita på era instinkter.....
p.s varför skriver jag ens om henne...Nej sudda sudda bort denna sura bitch....
Nu till andra tankar: FRED

LÖÖÖÖÖÖVE '
LOVE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0