JONATAN

JONATAN:
HEJ !
jag har ett problem med en tjej...eftersom du är en lovedoktor och du är tjej kanske du kan skriva hur ni fungerar och vad man ska göra för att ni ska gilla oss killar lite beteendevetenskap hos tjejer helt enkelt!
LOVE!
p.s vill ha en romantisk ruggningsreplik eller komplimang!!

tjena jonatan! Det ligger till så här, alla tjejer är olika! Därför måste du ta reda på vad hon gillar och vilken typ hon är innan du vet hur du ska bära dig åt.  Hon kanske är den romantiska typen eftersom du vill ha en raggnings replik som är i den typen. Det är ganska klassiskt. Lite ljus, lite fina ord och Mena vad du säger!! om du vill ha ett långt förhållande, Det är också mycket viktigt när ni träffats några gånger och visa vad du känner. Det flesta killar brukar göra det felet, att inte visa vad det känner för att det är "omanligt" Don'nt worry många tjejer gillar känsliga killar och det är ganska sexigt!
En bra raggningsreplik:
"gick solen just upp, eller log du bara mot mig" (om hon har fina tänder, annars kan det bli pinsamt)
eller
"Dina läppar smakar som vin och ikväll vill jag bli berusad" ( lite vågat, Kanske inte det första man säger till en romantiker)
"Jag viste inte att ängla flög så lågt" (lite mildare raggningsreplik, Kanske passar på första dejten eller om ni stöter på varandra på stan för första gången, Om inte är den lite föruspådd och du kan bli tagen som den "gulliga" killen....Störe chans att få in den eh? ;)

Lycka till jonatan! LOVE! (hoppas jag att du får i natt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0