lite alla hjärtans dag- kort!

Kollade på ett roligt klipp på youtube där Robin paulsson läste upp alla hjärtans-dag kort det var as roligt om ni vill se den finns den så klart på youtube sök bara på "Robins kort"

Här kommer några bra:
TACK FÖR ATT DU FINNS NU ÄR INTE JAG LÄNGRE FULAST I SLÄKTEN

MITT HJÄRTA TILLHÖR DIG OCH FÖR 30 000 FÅR DU MIN NJURE OCKSÅ

JAG STÅR ALLTID VID DIN SIDA ALLT FÖR ATT SLIPPA SE DIG FRAMIFRÅN

.....

HAHAHAHAHHA
ROLIGT ROLIGT....
men i morgon ska jag tvätta kläder det är inte lika roligt hur ser den fösta lördagen på lovet ut för er då?
ska ni träffa någon speciell!?

neeej! för jag är inte ledig till helgen tyvärr själv ska jag ha en dejt med teven innan jag ska dubbeldejta kudden (jag sover med två kuddar i min säng därför blir det en dubbeldejt get it?)
ha det bra uppdaterar kanske mer i morgon

LOVE!

Kommentarer
Postat av: !!!!

hahahhaaahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahhahahahahahahhahaahhahahaha....nej men ärligt du är så jävla rolig! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-02-10 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0