mens blogg?

Tjena! kollade statestiken idag och blev jätteglad. Nu är det så attstatestiken ökat då jag skrivit om mens! roligt va?
TYCKER I ATT JAG SKA GÖRA DENNA BLOGG TILL EN MENSBLOGG? där ni kan ställa frågor och dela med er av situationer....
Vad tycker ni alla manliga läsare?
Har ni märkt ur dyrt det är med bindor? (och tamponger)
Ta till exempel libresses bindor de kostar ungefär 30 kronor per förpackning om jag inte minns fel .
Om man skulle köpa ett sånt packet varje månad (vilket inte inkluderar nattbindor ) skulle det bli jättedyrt!
jag räknade ut det såhär:
30x12=360kr per år och et låter ju inte så dyrt men under en livstid:
360x70=25200 kr tills man går i pension....
fatta!
jämfört ed ica basic:
10x12=120 kr per år och per livstid:
120x70=8400 kr tills man går i pension man sparar alltså 16800 per livstid om man köper den billigare bindan....
UPPDATERAR SENARE!


love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0