OJ! Glömde en mensfråga !

ANNA:
hej! Vill bara säga att du är så sjukt bra på att skriva dina åsikter du borde bli författare (asgrym blogg har du också) jag är 16 år och inte fått mens än är det normalt?

JESSYES:
Hej hej, Anna. Så här ligger det till: om man inte fått mens när man är 16 år tycker jag att man ska kolla upp det. Läkaren kollar så att allt står rätt till vilket det oftast gör i ditt fall. sen tycker inte jag att du ska oroa dig. Vissa utvecklas tidigare och vissa senare. det är olika. Och visste du förresten att förr i tiden fick det flesta tjejer inte sin mens förrän i 15-års åldern....Så i ditt fall är det nog inga problem.
Ha det bra!

HAR NI LÄSARE MER FRÅGOR OM MENS OCH ANNAT SOM RÖR KROPPEN SÅ FRÅGA MIG JAG ÄR SNABB PÅ ATT SVARA OCH SKA FÖRSÖKA UPPDATERA VARJE DAG. jAG ANVÄNDER MIG BARA AV SÄKRA KÄLLOR!

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0