tja tja bloggen!

ja nu får jag ta mig faan skärpa mig och göra något idag solen skiner och det är plusgrader!
Men jag orkar inte jag fokuserar på helt fel saker och det göt att jkag inte kan gå ut till det fina vädret utan att jag stannar hemme men nej!
tänkte  egentligen dra till stan och köpa lite kläder som piggar upp nu i början av lovet men jag får se brosan har busskortet som vi delar på så det känns lite sådär....
HUR SVÅRT ÄR DET FÖR ER KILLAR ATT SIKTA RÄTT!! JAG TÄNKER VAD FAAAN! MAN TROS JU TYCKA ATT EFTER ATT HA STÅTT UPP OCH PISSAT I TEX. 25 ÅR SÅ SKA MAN KUNNA DET HÄR MED STRÅLENS REAKTION...OCH VARFÖR ÄR DET ALLTID ÄCKLIGARE I KILLARNAS TOALETTER....MÅSTE NI STÅ UPP ÖVERHUVUDET TAGET?

FUCK!
LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0